Sted: Harstad – År: 1990

Så får dere komme med navn, hører du Heidi? Og Trond er jo alltid flink her, men Ivar og Svein, er dere med også?

7 Comments on “Sted: Harstad – År: 1990

  1. Kommer sent her etter en travel uke! Tror er undertegnede som har nr 6 på drakta ja og i bakgrunnen på bilde av Siri, Randi og Jompis står Anne Kari Vik og Kirsten Hage. Ved siden av Jompis sitter hjelpetrener Knut…..og nå husker jeg jo ikke etternavnet…Andreassen(!?) Ok, nå må jeg rekke et fly! Heidi 🙂

  2. Hvis det er Randi Standal som legger på bildet til HØYRE, må det vel være hun som blokker ytterst til VENSTRE (i pos 2) på bildet til VENSTRE, også (med draktnummer 7)…

  3. På bildet til venstre tror jeg det er Siri Øverjordet som står klar til å blokke (for Oslo VBK?). Kan det være Randi Standal som legger til (??) for Harstad VBK. Bildet må vel være fra Harstadhallen…
    På benken er det Oslo-trener Jon Petter Garnes som sitter til høyre.

  4. Spilte Heidi med nr 6 på Koll da? – Helt sikker er jeg på bildet til høyre med Siri på Koll, men gleder meg til resten av navnene, flere kjente fjes jeg har glemt navnene på….

  5. På bildet til venstre var det mye hår og armer i vegen….

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.