Near Yesnaby – (Orkney)

ork947 copy

5 Comments on “Near Yesnaby – (Orkney)

  1. Jeg har bokmerket den nye bloggen din, skal følge med der 🙂 Takk for adressen. Så morsomt at du/dere også skal til Orknøyene igjen i 2016. Vi planlegger å være der enda litt lenger neste gang ( hvis alt klaffer), for å få utforske øyene enda mer. Og vi kommer til å ta fly direkte til Aberdeen og kjøre derfra og ta ferge fra Scrabster eller St. Gills. Får se hva som passer best. Men jeg er i full gang med å legge reiseruten vår og gleder meg allerede. Tenk å kunne glede seg i over et år, det er stort det 🙂 Kan tenke meg at du gleder deg du også 🙂 Fine bilder du har 🙂

  2. There’s a story here… Beautiful photo! L

  3. Fint bilde fra Orknøyene Raymond 🙂 Ja vi hadde jo 14 flotte dager der i fjor sommer. Nå planlegger vi øyhopping på Orknøyene sommeren 2016 og jammen har vi også begynt å planlegge å kanskje bo der en stund når vi blir pensjonister 🙂 I alle fall ble vi helt hektet 🙂
    Hilsen Tone

    • At dere ble hektet, overrasker meg ikke! Det er jo ikke allr som ønsker å bo i varmen i syden, i alle fall ikke jeg. Nå skal min reisegruppe (CISVere) faktisk til Orknøyene i 2016 også, så kanskje vi sees. Jeg har en ny blog og en facebookgruppe jeg skriver om Orknøyene i. Se peatfire.wordpress.com . Facebookgruppa er dessverre lukket, men det er vel ikke så farlig siden dere nå kjenner øya godt!

Leave a Reply

