Kan du se hva som er skrevet her?

Brugata 2Jeg synes det er spennende med “skrifter på veggen”. Noen ganger kan de imidlertid være vanskelig å tyde. Kan noen hjelpe meg med den her? Jeg ser “Chokolade”, men ikke det andre.

9 Comments on “Kan du se hva som er skrevet her?

  1. Uansett hva der står burde det bli restaurert, ikke sant Svein?

  2. Jeg ser – med din hjelp – Chokolade, men ikke mer. Send bildet til Freia og spør om det er deres reklame.

  3. Ser også Chokolade. Under står det noe med EXTRA men må se litt mer på det som kommer etterpå.

  4. Det er synd at ikke slike malerier blir borte – ref ditt gamle maleri i gården din Raymond! Men jeg må innrømme at jeg ikke ser Chokolode – men er åpen for løsningen. Spennende og følge om noen finner fasit.
    Vil kunne hjelpe (kanskje) hvis du forteller hvor bildet er fra!

    • Stryk IKKE i første linje – meningen var jo å skrive at det er synd ikke slike malerier blir tatt vare på!!!

Leave a Reply

