Hvor i Oslo 199

OLYMPUS DIGITAL CAMERADet har vært litt stille her i det siste, mens jeg har bygget opp en ny blogside. Jeg har nemlig flyttet volleyball til volleyray.wordpress.com, slik at de som ikke er interessert i denne idretten, slipper å se disse bildene her. Min vakre (!) MG har nå gått i dvale i en låve på landet, men her er den motivet for en fotograf i oppgavegaten.

3 Comments on “Hvor i Oslo 199

  1. Litt sent, men ja, dette er Møllergata. Lokalene til mitt gamle Vinmonopol til leie, der jeg alltid vant på loddet i vinlotteriet, i motsetning til vinlotteriet på jobben.

  2. Tipper du har parkert i Møllergata. Hilsen Jarl.

Leave a Reply

