Rust på bilen

MG RodeløkkaJeg hadde en løs forskjerm og en liten rustflekk der, og leverte bilen til Andy hos MG Hagen. Et par dager senere fikk jeg melding at det nok var mer rust enn jeg hadde oppdaget, de hadde jo bilen heist opp og kom godt til. Siden dette er min “vinterbil” måtte jeg trå til med det samme, og la dem ordne dette. Nå er TDen vel plassert på en låve i Skedsmo, og vil ikke se dagens lys igjen før i april. Dermed er jeg billøs en stund, men det er jo ok. Bildet er tatt av MGB GTen på Rodeløkka i sommer.

Leave a Reply

