Glade volleyballfolk

vb070wHer har noen tydeligvis vunnet noe. Vi kjenn er igjen mange ansikter her, i spissen Roald Kongsro. Altså befinner vi oss i Harstad. Men hva feires?

3 Comments on “Glade volleyballfolk

  1. He, he, det her er lenge sida. Må ærlig innrømme at jeg ikke husker anledningen

  2. Vel, jeg kan ikke min volleyballhistorie så godt at jeg husker når Tromsø blei cupmester eller seriemester første gang?? – men ved å titte på ansiktene – spesielt til Roald og Edgar så tipper jeg at det må være mer enn to år siden….🙂

    • Eller kan det – nei umulig – være SÅ lenge siden at de feirer Nord-Norges inntog i volleyball-Norge??

Leave a Reply

