Og gjeng på hjørnet

Gr009Mitt lille kamera til under to dollar gjorde nytten sin, selv om dette bildet dessverre har blitt uskarpt. Dette er tatt på hjørnet av Karlstadgata og Tegleverksgata, en dag jeg tydeligvis hadde klart å samle mange fra dette reviret. Tilogmed min lillebror, Ketil, er med. Det er han med skinnlue forrest. Nå skal jeg se om andre tar seg tid til å fortelle hvem resten er.

8 Comments on “Og gjeng på hjørnet

      • Selv om det er bygget nytt hus på hjørnet står den runde dingsen der ennå, så det må åpenbart være noe viktig!

  1. Bare et forslag….jeg synes han med rutete jakke (som står ved siden av Tove) ligner på Arve Brandhaug og han nest ytterst til høyre ligner på Ola Kristiansen.

  2. Bak meg står Roger Olsen med skyggelue, om Arne Jan Eriksen er med så må det trolig være han som står nest ytterst til høyre (eller neste mann?). Synes de 2 var like!

    • Arne Jan er nummer tre fra høyre. Mdellom han og Roger står Odd Arild. Bak fra venstre ser vi Unni, Tove og Bjørg.

  3. Foran til venstre søster Kari Andreassen og Jorunn Simonsen kanskje Dag Simonsen

Leave a Reply

