Gjeng på lasteplanet

Gr008Jeg har funnet fram flere bilder fra oppveksten på Grünerløkka. Dette bildet er tatt samme ettermiddag som bildet der de spiller langball i Københavnsgata, utenfor treern. Her er det lettere å se personene. Men så kommer spørsmålet, hvem er de? Her trenger jeg hjelp! Jeg kjenner igjen Odd Arild Kirkeby lengst til venstre, deretter Nils Tore Nilsen, ukjent, og så Tore Helseth. Odd Eriksen står enda litt til høyre. Vi må forsøke å finne alle navnene!

6 Comments on “Gjeng på lasteplanet

  1. Fantastisk bilde! Kan du ikke legge ut flere? Jeg tillot meg å linke til bloggen din på facebook, håper det er i orden. Jeg bor i Københavngata og syntes det var så stas å se!

    • Jeg har lagt ut relativt mange bilder til nå, bare bla tilbake så finner du dem. Mange fra Københavnsgate.

  2. Heisan…….
    Etter å ha tenkt meg om litt , så er jeg veldig sikker på at han som Tore Helseth lener seg på
    er Arne Stangnes.

  3. Han som sitter nederst til venstre er Lille Per eller Per Kristiansen som han heter.

  4. Før jeg leste teksten så dro jeg kjensel på nr. 4 fra venstre og husket navnet Tore, men ikke etternavnet før jeg leste det.
    Ingen andre jeg drar kjensel på eller husker utseendet på, kanskje ikke så veldig rart.

Leave a Reply

