Stornoway

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg beskrev Stornoway som en by som er i forfall. “stornowegian” kommenterte dette og sa seg uenig. Det er jo fint. I tillegg til de rustne fiskebåtene i havna, tok jeg også dette bildet av en port midt i byen.
Det var ikke meningen å såre noen, og har jeg gjort det, beklager jeg. Jeg bare formidlet mitt inntrykk.

3 Comments on “Stornoway

  1. Rustne porter ser ikke spesielt bra ut må jeg innrømme, men jeg mistenker at de har pusset opp utsiden av Martins Memorial siden. Vi har nok forskjellige defenisjoner av “forfall”… Du må bare dra tilbake en dag og se hvor mye finere byen er nå🙂

  2. Can’t help thinking of those three wonderful Peter May books that you put us on to… I really enjoyed them. Even pre-ordered the last one in hard-cover, which I rarely do. Linda

Leave a Reply

