Bilder av sandvolleyball

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg fotograferte sandvolleyball under alle de internasjonale turneringene i Stavanger og Kristiansand. Det var både spennende og utfordrende. Når jeg nå fikk en forespørsel om bilder, bladde jeg gjennom mye av det store bildearkivet jeg har på harddisken, og fant at ville vise dere mange som kanskje er blitt publisert før. Jeg forsøker å finne gode bilder, og bryr meg ikke så mye om hvem spillerne er. Her er ett, og vi norske kjenner igjen Nila Håkedal. På andre siden av nettet har vi Laura Ludwig fra Tyskland.

Beach volleyball. I miss being a photographer at the international  beach volleyball tournaments in Stavanger and Kristiansand. But I still have the images, and I will pick out some of the better one now and then. The jubilant one here is the Norwegian player Nila Håkedal, on the other side of the the eminent Laura Ludwig from Germany.

Leave a Reply

