Plantetid

blomsterSiden jeg skulle til Nord-Norge i slutten av juni, ventet jeg like godt med å plante på balkongen til jeg kom tilbake. Her er første innkjøp. Det jeg ikke ante da, var at Martin bladet seg i sakene og sa han syntes jeg burde gjøre noe med hele balkongen, begge brødrene syntes det liknet på en loftsbod, med masser av krukker og annet rot. Følg med, følg med!

Time for new plants. A long and cold spring made me postpone the planting on my balcony this summer, also because I went to the north and would be away for a couple of weeks. Here are the first bunch of plants I got, but wait and see what happened after that!

One Comment on “Plantetid

Leave a Reply

