Jeg har laget t-trøye fra Røst

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEller, for å være mer korrekt, min sønn Martin designet den og jeg skaffet bilder og sa min mening. Denne trøye, som skulle vært med da jeg dro til Røst for å ha utstilling, brukte flere uker fra USA til Oslo, og jeg mottok prøvetrykket dagen etter at jeg kom hjem. Men nå er den da her, og jeg har lagt den ut til salg i min butikk på et nettsted som kalles Zazzle. Der ligger også to baseballcaps med CISV-logo. Kanskje er dette starten på litt business, og da må jeg vel  lage (få laget) noen volleyballprodukter også. Jeg får se…
Her er i alle fall en lite pen modell som viser fram den nye t-trøya, som har motivet hentet fra det fjellet/den øya jeg tror må være den mest avbildete i Norge. Jeg snakker om Trenyken i Røst. Både Espolin Johnson, Karl Erik Harr og Eva Harr, for å nevne noen, har flotte trykk fra nettopp Trenyken.
Designet har også den geografiske beliggenheten til øya i teksten under. Det er selvsagt tillatt for hvem som helst å kjøpe seg en slik trøye, det er mange farger å velge mellom og alle størrelser.
Ta en titt her:  http://www.zazzle.com/trenyken_t_shirt-235071730076234691

T-shirt. I have just made a t-shirt (Martin designed) from Røst and maybe the most painted/photographed mountain island in Norway, Trenyken. You can get one at Zazzle, it comes in many colours and all sizes. See link in Norwegian text.

One Comment on “Jeg har laget t-trøye fra Røst

  1. Wow!!! A really nice photo of my friend, Raymond… the T-shirt looks good too, great design. Thanks, Linda

Leave a Reply

