Nærmer seg…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAI natt reiste Martin til Malta. Om et par dager flytter Shumshu til Simen og Emilie. Så drar jeg nordover, med en fotoutstilling pakket i bagasjerommet. Målet er Lundefestivalen på Røst. Jeg begynner å få reisefeber. På veien vil jeg kunne oppleve landskap som det på bildet…

6 Comments on “Nærmer seg…

  1. Underbar bild! Nu har jag tillgång till vettig dator och kan se alla dina resebrev!

  2. God tur nordover! Kan vi håpe på en “Hvor i Norge” serie underveis?

    • Det er en id’e, men jeg tror ikke det er tid. Men jeg har jo mange gamle bilder…

  3. God tur, god sommer, lykke til med fotoutstillingen og med videre fotografering.

  4. Bon voyage Raymond!
    We missed you in Sologne…

Leave a Reply

