Nordover igjen…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAI slutten av denne uka bærer det mot nord, nok en gang. Jeg gleder meg til turen, for denne gang skal jeg kjøre nyanskaffelsen, min MGB GT. Den takler regn mye bedre en den 20 år eldre MG TDen, for den har vindusviskere som fungerer (!) og spylervæske. Dessuten har den tak og sidevinduer som gjør at nedbør, selv vannrett regn, ikke kommer inn i bilen. Jeg skal til Lundefestivalen på Røst, og har med meg en fotoutstilling i bilen. Nå håper jeg bare bilen går hele veien uten problemer, forrige dagen fikk jeg stopp. Jeg plukker med meg en bensinpumpe i reserve.
Jeg vil også denne gang forsøke å legge ut dagbok med bilder fra turen og besøket på Røst. Så følg med her fra slutten av uka.

Northwards once more. At the end of the week, I shall again travel to Røst. This time I shall have a photo exhibition at the Puffin Festival. This will be the first time in my MGB GT, and I shall try and show you images and write a diary on these pages. So get tuned toward the end of the week.

2 Comments on “Nordover igjen…

  1. Hils Arne fra oss. And tell him we still have his Røst Kommmune bumper stickers on both of our cars! (People here say, “What? You were in a commune?”)

  2. God tur, Raymond. De skryter jo av det fine været sitt oppe i nord, så vi får håpe værgudene er med DEG også.🙂

Leave a Reply

