Bråkebøtta

OLYMPUS DIGITAL CAMERATjelden sier alltid tydelig fra når den synes du kommer for nær. Men den holder seg oftest på litt avstand slik at ikke er helt lett å få skarpe bilder av den. Nå reiser jeg til Røst om et par uker, og jeg er spent på hvordan det blir å fotografere uten speilreflekskamera. Jeg hadde egentlig tenkt å klare meg med brennvidder rundt normal, men ga etter for fritelsen til å kjøpe en telezoom. Jeg liker å fotografere fugler, og håper jeg kan få noen brukbare bilder med et objektiv som tilsvarer 85-300 mm. Heldigvis har det image stabilizer, men jeg tar også med stativet. Jeg gleder meg veldig til turen nordover også denne gang.

Noisy bird. The Oystercatcher always tells you when you get to close. In two weeks I shall once more hear its sounds, I am once more going to Røst in the north of Norway.

4 Comments on “Bråkebøtta

  1. I’m jealous… wish I were going with you, but I’ll expect to see some wonderful photos from you instead. (I’ve become quite enamored with Rost.) Linda

  2. Great photo–but I know you don’t like the oystercatcher! We have them here on the Cape right now.

  3. Don’t forget your camera…Enjoyed the beautiful light of Røst

Leave a Reply

