Hvor i Oslo

gate192Jeg var ute i byen og testet et zoomobjektiv jeg overveier å kjøpe.

Hvor befinner jeg meg?

4 Comments on “Hvor i Oslo

  1. Etter mye grubling så lurer jeg på om ikke du har stått ved Venstres Hus, eller kanskje enda lengre ned i Møllergata og knipset hjørnebygningen Youngsgt/Møllergata, LO-bygget.

    • Selvfølgelig. Det var derfor det var så kjent. Jobbet i Møllergata i mange år og har gått der flere hundre ganger. Hadde på følelsen jeg var i nærheten, men altså på feil hjørne.

  2. Dette bygget ser skremmende kjent ut, men får ikke de rette assosiasjonene. Kommentarer fra noen av “spesialistene” har latt vente på seg. Minner meg om noe i Mariboes gate, men der er det vel ingen kamerabutikker i nærheten og dessuten ikke et slikt trafikkbilde. Men Oslo mangler jo desverre ikke slike fæle bygg.

Leave a Reply

