Volleyball med lite kamera

motHellasSiden det var lenge siden jeg hadde fotografert volleyball, og jeg hadde lyst på en ur med MGB GTen, befinner jeg meg nå i Halmstad for å bivåne norges forsøk på å kvalifisere seg til videre spill i VM-kvalikene. Sverige, Hellas og Island utgjør de andre lagene i puljen. Men dessverre ble det tap i kampen mot Hellas. Men, når det er sagt, spilte Norge i perioder svært bra, og de vant to sett. Sikkert overraskende fo mange.
Jeg har jo kvittet meg med alt det proffe fotoutstyret og stilte fredag bare med mitt lille Fuji X-E1 med en kort zoom. Nærmest for å teste ut. Og etter min mening fungerte det brukbart. Her er et eksempel.

2 Comments on “Volleyball med lite kamera

  1. Og mannen med 2-tall på shortsen, som forgjeves forsøker å blokke Mathias Loftesnes, er klubbverdensmester for Trentino, Mitar Djuric.

  2. Brukar ju inte kolla volleybilder så noga men det är verkligen fart över denna bild, god skärpa, fina färger, på min dator i alla fall. Vad ska man då med dyr proffsutrustning till??

Leave a Reply

