Hvilken bil 33

bil3333bDenne fant jeg under Vårmønstringen i år. Er det noen som vet hva det er?

Det andre bildet ble lagt til senere.

3 Comments on “Hvilken bil 33

  1. Det er nok en Excalibur ja. Årgang trolig ’66/’67.

  2. Dette er nok en Excalibur SSK tipper jeg. I motsetning til de nyere filmstjerne-bløtkake-Excalibur’ene er jo denne faktisk litt kul synes jeg🙂

  3. Hakke peiling Raymond, men igjen for å kunne delta så husker jeg at min far tidlig på 60-tallet kjørte en Fiat 34 modell – så derfor tipper jeg på en Fiat!! hehe – egentlig kun for å være med dette her da…..🙂

Leave a Reply

