Bilmerke 31

bil31Nå har det vært lenge stille med spørsmål om hvilket bilmerke jeg viser. Så fortalte en venn av meg at hans barnebarn lot seg imponere over bestefarens kunnskaper om biler, og da får jeg finne fram noen flere biloppgaver. Så, hvilket merke er dette? Er det altfor lett, som tidligere?

2 Comments on “Bilmerke 31

  1. Jeg kan fortsatt få litt mere bilkunnskaper før jeg blir bestefar, men tipper at du har vært på vårmønstringen til Sportsvognklubben på søndag og tatt bilde av en Reliant Scimitar SS1 fra rundt 1980 eller der omkring.

Leave a Reply

