Fra samme kamp

LivVi befinner oss alltså fortsatt i 1990, og i kampen mellom UIK og KFUM Oslo. På dette bildet ser vi Liv Karin Huseby og Thorleif Bjerke. Liv Karin ble etter hvert en del av forbundets administrasjon og Thorleif har vært linjedommer under World Tour i Stavanger i en årrekke.

(Se kommentar ang årstall).

One Comment on “Fra samme kamp

  1. Kan disse bildene virkelig være fra 1990? Jeg mener jeg overtok som trener for KFUM damene etter Anders Stenvig i 1985/86.
    Og du skriver at Liv Karin etter hvert ble en del av forbundets administrasjon. Jeg slutte vel der omtrent på samme tid (85/86), da hadde jeg allerede jobbet lenge sammen med LK.
    Men kanskje er det jeg som tar feil av årstallene…

Leave a Reply

