Toalettrening

dotreningArne ber meg  vise bilder fra dotreningen til Shumshu. Her er ett. Det er tatt tidlig og viser steg 1. Som dere ser er det et sete som likner de vanlige. Oppi der skal jeg etter hvert legge i ny innmat, og til slutt ende opp med et stort hull. Men allerede ganske tidlig har jeg flyttet hele dette systemet opp på vårt vanlige sete. Han hoppet lett opp dit, men da jeg la inn innmat med et hull i midten, ble det stopp. Da hadde jeg også erstattet sanden med Yesterdays News, som er navnet på et materiale i små biter laget av papir. Det absorberer væske. Det er nemlig ikke så bra å få sand ned i toalettvannet. Katten ønsker jo alltid å grave over det han har utrettet, og dette papiret kan godt ende i toalettet.
Men nå er vi ett skritt tilbake, ned på gulvet med hele greia, og starte derfra igjen. Ingen problemer da han fikk litt sand i midten igjen…

The system. A friend asked for some pictures from the actual system. Here is one from Stage 1.

Leave a Reply

