Ett av mine favorittbilder

morgenWJeg sitter og setter sammen et lite bildespill for morgendagens Skotsk Aften for oslogruppen av CISV. Da kom jeg også over dette bildet, som jeg tok en tidlig morgen utenfor hotellet vi bodde på i Edinburgh en gang vi var dert med det norske herrelandslaget i volleyball. Det er tatt med min gamle Nikkormat og 105 mm objektivet. For meg er dette et typisk øyeblikksbilde av folk som haster til jobb en tidlig høstmorgen i Edinburgh.

Edinburgh. One of my favourite images. Taken an early morning in the autumn in Edinburgh, Scotland.

3 Comments on “Ett av mine favorittbilder

  1. Oooooh! I LOVE this one!!! It’s so moody… with crisp little points of light portending the day’s arrival. Marvelous! L

  2. Ah. One of my favorites too! I have a matted enlargement. Very moody. Very Edinburgh. I can feel again the cold dampness of the air, the promise of the day, and the excitement of being there.

Leave a Reply

