Vårsalg!

vårMye snø har landet i Oslo de siste dagene. Derfor lo jeg litt da jeg så reklamen utenfor bygningen der jeg bor i dag. “Vårsalg”!
Men da jeg nå tok opp bildet på skjermen så jeg hva det sto videre. Storby sol og bad, sto det. Og det var reklame for utenlandsreise – til våren! Vi må nok vente en stund til her hjemme.

Spring Sale. Snow in town. I noticed this poster this morning and smiled. Later on, I read all text and suddenly got the message. If you want spring, you have to travel abroad.
We Norwegians still have to wait a few weeks…

2 Comments on “Vårsalg!

  1. Spring is not yet here either, on Tuesday, it snowed in Paris!

Leave a Reply

