Hvilket bilmerke?

bil30Det er lenge siden jeg har lagt ut dette spørsmålet. Men i dag kom jeg over denne i et bilverksted, og spør altså om noen av dere kjenner det.

5 Comments on “Hvilket bilmerke?

  1. Har lest om Kougar i et eller annet Jaguar blad ganske nylig. Så hadde jeg ikke vært interessert i Jaguar hadde jeg nok ikke klart denne.

  2. Dette er en Kougar. Rørrammebil med glassfiberkarrosseri. Delene kommer hovedsakelig fra Jaguar. Motoren er sannsynligvis en 4.2L sekser. Mange av disse var byggesett tror jeg, vet ikke om det gjelder denne her.

Leave a Reply

