Bilen blir sjekket

AndreForeløpig har jeg konsentrert meg meg om oppgradering innendørs. I dag tok jeg en tur til Bråthen Bil i Lillestrøm for å løfte den opp på bukk og ta en titt under. Dvs, det var den dyktige og erfarne mekanikeren Andrè, opprinnelig fra Belgia, som foretok en sjekk. Jeg kjenner han fra den tiden Bråthen Bil lå i Københavnsgata på Grünerløkka, like ved der jeg vokste opp.
Og André fant raskt fram til ting som måtte rettes på. Han ordnet først med alle hjulfestene, og fant ut at bakre støtdempere måtte byttes  pluss noen gummioppheng og annet småtteri. Nå vil deler bli bestilt og alt dette ordnet.
Her er André under heving av bilen.

Under the car. A check at Bråthes Bil today. André (in the image) found several things that needed to be fixed. Parts will be ordered and he will take care of it.

One Comment on “Bilen blir sjekket

Leave a Reply

