Volleyball igjen

SverigeJeg har nå sendt en forespørsel til Trond Hovland og Ivar Bakken, som begge har nettstder med volleyball, og spurt om vi ikke kan slå oss sammen. Begge var interessert, men denne gang peker jeg på min høye alder og spør om ikke de kan lage bloggen. Men folk er opptatt, så vi får vente og se hva som skjer. I mellomtida har jeg begynt å scanne bilder fra EM i Stockholm 1989, der Sverige tok en fantastisk sølvmedalje. Jeg lager en bildebok til ære for Anders Kristiansson. Og siden jeg først scanner volleyballbilder igjen, kan jeg jo legge noen av dem ut her også.

4 Comments on “Volleyball igjen

  1. Flere viktig og riktig gode ideer her…. stå på folkens – det ER viktig å rette blikke bakover også…..

  2. Hei Raymond.
    Den jobben du nå gjør er svært viktig for ettertiden. Muligens dette høres litt svulstig ut, men du sitter på et enormt materiale som må bevares.
    Lurte også på om det er mulig å skanne gamle volleyballnytt og legge disse ut som pdf’er?
    Går dette an eller ligger det rettighetsproblemer i dette? Det hadde i allefall vært utrolig kjekt å lese dette!

    • Si det til de som styrer Volleyballforbundet…
      De har visst ikke noe forhold til historien og ser ikke verdien av dette…dessverre

    • Svein har rett. En slik melding bør absolutt gå til forbundet. Jeg tror de har blikket rettet andre veier. Vi bandt inn to sett av Volleyballnytt gjennom alle tider, de finnes forhåpentligvis fremdeles. Men å scanne og legge ut Volleyballnytt hadde vært en god ide. Si fra til forbundet! Og jeg tror ikke det skal være noen problemer med rettighetene.

Leave a Reply

