Little interest for old CISV images here

And that is natural. Because there are so many in my generation who are not on internet, maybe they only use email.
I had a long talk with CISV international office today. They are building a new website, in which they will include an image gallery. I understand it will possible to look for year and village to find pictures of interest. Therefor I started to scan many of my old pictures today, to send them them to the head office. In this way, they will probably reach more people.

9 Comments on “Little interest for old CISV images here

  1. Det er klart vi er interessert i gamle CISV-bilder! Særlig dine, for du har fotografens øye for det gode bilde, ikke bare alminnelige snapshots og oppstilte gruppebilder. Det er fint at CISV Int. vil lage en nettside med bilder fra leirer osv, og fint at du bidrar til den. Men ikke slutt å legge dem ut her på bloggen din – det vil vi savne!!

  2. Enig med Dommer’n. Spennende å følge med selv om jeg ikke har hatt noe forhold til CISV i det hele tatt. Historiske bilder er alltid interessant stoff, savner kanskje flere fra Oslo/Grünerløkka i “gamle dager”.

    • Dersom du går til historikken fra Grünerløkka, vil du finne at jeg i dag har lagt ut et bilde av hestemøkk. Mn frykt ikke, det er luktfritt. Det har seg slik at jeg ikke fikk tatt det i Karlstadgata i gamle dager, men da jeg fant litt på Karl Johan for noe dager siden, tok jeg bilde der.
      Jeg ønsker også å komme med flere innspill fra Grünerløkka, jeg har noen ideer i boka. Men jeg venter til det blir enda litt lysere.

  3. Well, I for one have a keen interest in and have very much enjoyed seeing all of the CISV photos you’ve sent… I’ll miss yours, and look forward to the new CISV website when it becomes available. Please keep us updated… Linda

  4. Sikkert riktig Raymond, men det er ikke alltid jeg legger igjen kommentar, men kan allikevel kose meg over og med bildene…… (just for info)

Leave a Reply

