Hvor i Oslo 189

OLYMPUS DIGITAL CAMERADen bittelille laptopen jeg jobber nå mens jeg venter på den riktige iMacen er så lite inspirerende at det derfor blir lite stoff her på nettet. I tillegg holder jeg litt på med bilen, faktisk ganske artig. Jeg kjøpte endel nytt verktøy, og det hjalp. I neste uke leverer jeg bilen for at verkstedet skal sette inn seter med nye trekk, feste setene i gulvet og montere nye tepper.
I mellomtida kan dere jo finne ut hvor i Oslo dette er.

6 Comments on “Hvor i Oslo 189

  1. Det må være ved Hansen og Dysvik (se skilt)…(ved Tinghuset). Klarte ikke å holde meg…

  2. Hei, her står du nok i den stubben av Pilestredet som er gangvei mellom Tinghuset og Ring 1 og ser mot Tinghuset. Og det var mye koseligere vær der da du tok bildet enn nå…..

Leave a Reply

