Oppleggeren som maste…

TveitI mange år har Olav Tveit fra Haugsjå i Aust-Agder ønsket seg et bilde av seg selv som forbundet en gang hadde på forsiden av Seriekalenderen. Et bilde som viste at oppleggeren i KFUM Oslo hadde en voldsom spenst. Så, under helgens cupfinale i Oslo var han der igjen. For sikkehets skyld hadde han med seg kopi av forsidebildet, slik at jeg skulle vite hvilket han snakket om. Om jeg ikke kunne sende ham dette bildet?
Til tross for at jeg har glemt mye, husker jeg mesteparten av mine gamle bilder. Og for at dere skal vite hvilket bilde Olav ønsket seg, så legger jeg det ut her.
Nå håper jeg bare at jeg ikke får en mengde forespørsler om gamle bilder. Det tar nemlig litt tid å finne dem fram og scanne dem…
Bildet er forresten tatt under en europacupkamp mot engelske Kelly Girls (!) i Sognshallen i Oslo i 1980.

Leave a Reply

