Over til Stavanger 2001

2001 1 2001 2 2001 3 2001 4Jeg har egentlig nok bilder fra hver turnering til å vare et år. Interessen for disse bildene ser imidlertid ut til å være så laber (bare 4 personer sa eg interessert) at jeg bare fullfører min tanke om noen bilder fra hvert år i Stavanger. Men nå er vi altså i 2001, og jentene er ennå ikke kommet med. Først og fremst viser jeg bilder av noen av de norske herrespillerne, så får dere fire skrive inn navnene.

2 Comments on “Over til Stavanger 2001

    • Jøss, dette var en stund siden. De andre er vel i rekkefølge: Øyvind Wergeland, Jon Grydeland og Erlend Stokke (?).

      Og Raymond, du må gjerne fortsette med denne serien. Om vi ikke er så mange som kommenterer, er det nok mange som synes det er artig å kikke innom i ny og ne.

Leave a Reply

