Stavanger 2000 – 1

2000 42000 22000 12000 3Hele denne uka blir det bilder fra 2000. Og nå kan dere få fortelle meg navnene. Kanskje det blir litt mer fart i dere da!

8 Comments on “Stavanger 2000 – 1

  1. Helge Storøy melder meg frivillig som den lengst til venstre, ja🙂. Og med Lars, Martin og Ragnar deretter, som de fleste har fått med seg. Alltid moro å se gamle bilder! Men det gikk vel ikke så bra om jeg husker rett😉

  2. Helge Storøy, (Ukjent for meg, men sikkert Lars Garder som Trygve skriver), Martin Engvik og Ragnar Wisløff.

  3. Ivar, det er jo fint. Jeg har ønsket å legge ut melding på forbundets facebooksider, men linken til den er fjernet fra forsiden,,,

  4. Jeg hadde ellers trodd at OL-landslagets trener i sandvolleyball var mer kjent, i hvert fall i miljøet…

  5. Kjenner ikke alle her, men bilde 2 og 4 er hhv. Lars Garder og Ragnar Wisløff. Lars spilte vel college volleyball i USA på 80-tallet, og trente en del med oss i Kolbotn etter at han kom hjem. I likhet med Ole Kristian Sørlie er Lars fra Halden. Var vel Ole som introduserte Lars i Kolbotn om jeg ikke husker feil… Ragnar er som undertegnede fra Ingieråsen på Kolbotn, og har jo en lang karriere som spiller (inne og ute) og trener for Kolls damelag.

Leave a Reply

