Det er maken til bilen i filmen Thelma and Louise

Nå er jo ikke jeg på noe forum for amerikanske biler og de leser nok ikke min blogg. Men jeg ville tippe mange der hadde vært interessert i denne flotte bilen. Her er et par bilder til av Ford Thunderbird 1964 som jeg fikk anledning til å se. Som dere ser, det er en jobb å gjøre med karosseriet, men motoren går bra.

Thundebird 1964. The same car that Thelma and Louise drove around in, even the same color. I would think that many Americans would like to get their hands on this one. But the prices are so low in the US, that it probably would be better to sell it in Europe. But the owner may not want to sell it!

6 Comments on “Det er maken til bilen i filmen Thelma and Louise

  1. Jeg kunne tenkt meg å cruise rundt i denne. In fast, tenía mine løper i vann.

    • Den er faktisk til salgs. Er du interessert kan jeg gi deg telefonnummeret til han som eier den.

  2. Den hadde du nok likt å cruise rundt i tenker jeg, Raymond…? Kjøp en da vel…

Leave a Reply

