Ny biloppgave

Og hvilken bil! Jeg besøkte en kar i dag som har denne bilen stående på låven. Et skikkelig låvefunn! Før jeg forteller mer om den, kan jo Jon, Knut, Rolf og andre bilinteresserte fortelle oss hvilken bil dette er…

Barnfind. This fantastic car is kept in a barn, and just by accident I discovered it when I saw the owner today. Which car is it?

8 Comments on “Ny biloppgave

    • Det er Ford Thunderbird 1964, samme slags bil Thelma og Louise kjørte rundt i, tilogmed samme farge.

  1. Jon, mange takk for en vldig hyggelig video! Når jeg ser den er jeg glad for at jeg har min TD. Jeg gjorde meg noen tanker en dag om hvilken bil jeg ville valgt om den ble borte, da ville valget (avhengig av økonomien også) stått mellom en Austin Healey Frogeye og en C-type.

  2. Ojjjj, hvilken lekkerbisken. Er den til salgs? Skal du kjøpe den?

Leave a Reply

