To bilder fra samme kamp

Under arbeidet med fotografier til historieboka gikk jeg gjennom alle volleyballbildene mine. Jeg plukket ut negativer som kunne være interessante og la dem i nye negativark. Jeg har ennå ikke klart å legge alle tilbake på sin rette plass. Dermed har jeg en hel del bilder som ikke ligger i en perm med årstall på. Her er to slike bilder…

6 Comments on “To bilder fra samme kamp

    • Trodde først det var en ung utgave av Ragnar Scheide, men mener dette må være en dommer fra et av de andre nordiske landene (husker ikke navnet)…

  1. Noen kjente fjes i “konfirmant-alder”! Det mørke laget het vel på denne tiden Hellerasten. På det første bildet er det Torgeir Vølstad i midten og Reidar “Radar” Løfsgård i pos.2. Det er trolig Ole Jørn Lundanes som hopper sammen med Torgeir. På bilde to har Roald Bahr kommet fram som kantblokker.
    Motstanderne var det verre med. Midtangriperen likner litt på Dag Thorvik. I så fall er kanskje dette et KFUM/Volda-lag? Opplegger/nr.3 var mer en nøtt, selv om hårprakten kunne gi visse assosiasjoner til Bjørn Krogsæter.
    Hvis det derimot er f eks et KFUM/Oslo-lag, kan oppleggerens stil likne litt på Jørn-Hugo Karlsen.

Leave a Reply

