Hvor i Oslo 177

Dette var en ny gate for meg. Hvor er dette?

Siste:  Fremdeles ingen svar. Kan det være jeg har vært i en gate som ingen kjenner?

6 Comments on “Hvor i Oslo 177

  1. Her er vi vel nederst i Arnljot Gellines. Jeg fikk nylig rettet/lakkert en bulk på bilen min i sjappa til høyre på bildet. Bbbillig men bra.

    • Mente selvfølgelig Arnljot Gellines VEI. Men kjente meg faktisk ikke helt igjen med en gang, derfor litt sent svar. Men de to blokkene der er vel rimelig nye så det tok litt tid før jeg skjønte hvor det var og kjente meg igjen.

    • Ja, det var i den sjappa jeg også var! Jeg traff to karer etter at jeg hadde sett på en bil med stygge reparasjonsskader i lakken. De sa at slikt ikke gi an og sa de kunne gjøre en perfekt jobb. Jeg ble med dem til dette verkstedet, som ikke imponerte når det gjaldt orden. Men de sa at de kunne gjøre en bra og billig jobb. Er du enig i det?

      • Nei, de imponerte kanskje ikke med det visuelle inntrykket der, virket litt rotete og ting tok lenger tid enn de hadde antydet. Men selve jobben var jeg godt fornøyd med. Og prismessig var de det billigste av de stedene jeg sjekket pris. Har en sort metallic lakk som alle feil vises på, men fant ingen feil her. Har sett dårligere jobb på merkeverkstedene. Men kan jo selvfølgelig hende de hadde flaks denne dagen.

  2. Hvis ikke du vet det så kan vel ikke vi vite det heller?? hehe– håper du hadde med GPS’n da.. hoho

Leave a Reply

