Hvor i Oslo 175

Jeg er litt opptatt md bil om dagen, men må likevel legge noe ut på bloggen. Hvor befinner vi oss nå?

7 Comments on “Hvor i Oslo 175

  1. Det var Frogner/Oslo 2, ja. Tenkte meg det….

  2. Endelig før Jon! Dette er tatt i Magnus Bergs gt.

    • Jeg tenkte også at det var det men fikk ikke helt huset i bakgrunnen til å stemme med bildet mitt i hodet. Men det er vel teleobjektivet til Raymond som lurer meg som vanlig….

  3. Som vanlig har jeg ingen peiling, men siden det står en Porsche foran til venstre, er det vel dette et eller annet sted i Oslo 2,5, tenker jeg.

  4. Dette må vel være på Vestkanten (Frogner) et sted…? Fine biler har de der i hvert fall (Porsche)…

Leave a Reply

