Volleyball 1989

Da er jeg tilbake med historiske norske volleyballbilder. De vil ikke bli lagt ut hver dag, og jeg vil fortsette en stund til med referatene fra møter i kvinneutvalget for volleyball, altså før forbundet ble dannet. Og med disse gamle bildene er jeg igjen interessert i deltakelse fra våre veteranspillere, med navn på spillerne og andre kommentarer.

4 Comments on “Volleyball 1989

  1. Vi diskuterte Oslo-opplegger i forbindelse med et tidligere bilde, og da skrev Randi Holden Hoff at det var Kari var Sørlandet. Kanskje det er henne? Men hva heter hun i så fall i etternavn?

  2. Tipper dette er fra en E-cup kamp med KFUM/Oslo: Motstanderen er ukjent for meg.
    På KFUM må vel spiller nr 5 være Randi Holden Hoff, men jeg kjenner ikke igjen oppleggeren i farten…

Leave a Reply

