Hvor ble dette bildet tatt?

Det tror jeg neppe noen klarer å svare på. Jeg kan si så mye som at det fotografert i Norge. For en hel del år siden. Jeg sier ikke mer i denne omgang, så får vi leke litt “tampen brenner”.

Where? This picture is a bit special. I have asked the Norwegians here where I took it, but I doubt anybody (who is on my blog) knows. It was taken some years ago, in the days of film…

1. En har tippet Molde og en annen Stavanger. De er langt unna stedet, så bare fortsett. Det brenner ikke…
2. Narvik er foreslått, tampen brenner ikke. Botanisk Hage, vi har vel bare en, og nå er vi nærmere. Altså i Oslo. Hvor ikke så mange har adgang.
3. Noen mente det kunne være i Freiaparken. Det er det heller ikke.Det er på andre siden av byen.
4. Noen foreslår Frognerparken eller Bymuseet. Hadde det vært det, hadde jo mange sett den. Denne er lukket for folk flest 🙂  Svar kommer snart. I egen post om denne rosehagen.

Jeg skal hjelpe dere litt på vei. Se et større utsnitt i neste post.

8 Comments on “Hvor ble dette bildet tatt?

  1. Løsaktige forslag; i haven til kongsgården på Bygdøy, (kanskje i haven til Oscarshall på Bygdøy – men den er jo offentlig tilgjengelig..), fra haven til den Britiske ambassade er kanskje mer trolig.

  2. Jeg tipper den byen jeg akkurat har kommet til – Stavanger…??

Leave a Reply

