Times they are a’changin’

Industrien forsvinner. Nye boligblokker kommer opp. Gater endres. Slik er dagens Oslo. Slik er kanskje verden. Dette bildet tok jeg i går. Fra mine barndomstrakter. Københavnsgaten 4, nybygget (til venstre) er ikke lenger nytt. Men ved siden av kommer det det opp et nytt. Og på høyre side er gamle Freiatomta (som det het i min tid) forlengst borte og erstattet av boligblokker. I bakgrunnen trær ved Dælenenga idrettsplass. Se tidligere post.

My home parts. The “New building”, as we called the old building to the left is just that now. An old building. Instead, a really new building is almost finished beside it. Industry is gone.
See earlier post.

One Comment on “Times they are a’changin’

  1. Nostalgisk, den tidligere posten. Tok meg tilbake til barndommens rike med de gamle bilene og en slik lastebil som faren min hadde.

Leave a Reply

