Hvor i Oslo 160

Nå var det stille her, gitt! Er det OL i London eller ferietilværelse som holder folk unna? Javel, da tar jeg det litt roligere også. Jeg kommer tilbake med volleyball og annet spennende over sommeren…

6 Comments on “Hvor i Oslo 160

  1. Dette var vel en av dine “svake/enkle” oppgaver Raymond… Vet ikke om du var bevisst dette, MEN nesten midt på bildet er det ett skilt hvor det står Veiarbeid!! Og da kan det jo KUN være 1 gate det var snakk om… – ENKELT!!….. hehe

  2. Æsj, denne klarte jeg også, men for sent ute, desverre.

  3. Her har du vel ikke beveget deg så langt fra forrige bilde? Samme spaserturen? Ser ut som om du er ca 80 meter lenger nedover i Schweigaardsgate her og ser oppover mot St.Halvardsgate.

      • Litt få opplysninger. Har den overdrive? Jeg har sendt en mail og spurt om jeg kan få se den i dag. Den andre bilen har jo også nakkeputer, det synes jeg er bra. Dessuten likte jeg grønnfargen bedre enn denne blå. Vel, vel, ingen hast, men veldig spennende. Det neste blir å løse garasjeproblemet…

Leave a Reply

