Hvor i Oslo 159

Jeg får vel begynne å ha litt annet stoff her enn fra turen nordover og tidligere besøk på Røst. Og dermed er det klart for en ny oslooppgave. Er det noen som kjenner seg igjen her?

6 Comments on “Hvor i Oslo 159

  1. hmm, denne må jeg innrømme at jeg sleit litt med og måtte bruke litt hjelpemidler. Men nå tror jeg at jeg vet det. Er det Vestfoldgata på Galgeberg?

    • Ja, da fikk du litt å gjøre, men det er korrekt, Jon! Jeg lurer forresten på å kjøpe en MGB GT som bruksbil, se den som står hos finn akkurat nå.

      • Den grønne fra USA? Den har ikke vært registrert enda etter at den ble importert og det står at noe restaureringsarbeide gjenstår. Er det mye arbeide som gjenstår, har du sett på den?

Leave a Reply

