Fra Hernyken

Dette er for meg et merkelig bilde. Jeg kan ikke huske å ha tatt det, og det er av veldig dårlig kvalitet. Men det var på en av filmene mine fra Røst. Det er tatt fra Hernyken og innover mot de andre fjella. Og om vi ser nærmere etter, sitter det folk på toppen til venstre. Men jeg har vært i land på Hernyken mer enn en gang, så jeg har nok bare glemt at jeg tok dette…

One Comment on “Fra Hernyken

  1. Lett å bli litt satt ut i slikt landskap. Nesten helt hernykt?

Leave a Reply

