I morgen bærer det nordover

Tirsdag drar jeg atter en gang nordover. Denne gang har jeg følgebil! Min bror, Ketil, skal til Bodø og vi slår følge. Betryggende for en med gammel bil. Vi skal kjøre innom Rendalen og se om vi kan finne småbruket som først fikk navnet Vardenær. Vi regner med at første overnatting blir på Røros.
Jeg skal forsøke å legge ut videoopptak fra bilturen, jeg synes ikke jeg behersker det så godt ennå. Om det ikke blir videofilmer, tar jeg jo også stillbilder.

3 Comments on “I morgen bærer det nordover

  1. God tur, Raymond. Du stikker vel innom her av og til?

  2. Så hyggelig at du får følge av Ketil! Kan du ikke ta en titt på Fram skole også, for å se om den holdes vedlike, og om det eventuelt bor noen der (eller foregår noe annet)? Skolen ligger vel 5-6 km nord for Stai Bru, om jeg minnes rett.

Leave a Reply

