Hvor i Oslo 158

Jeg har jo solgt alt det “gamle” utstyret og kjøpt nytt, mindre og lettere. Jeg hadde tenkt å klare meg uten lang tele, men siden jeg skal til Røst neste uke og risikerer å gå glipp av noen fugler i nærheten, skaffet jeg meg en telezoom med lengre rekkevidde enn jeg noen gang har hatt! Den tilsvarer faktisk 200-600 på tidligere kameraer.
Og da måtte jeg teste det i byen i dag, og se om jeg kunne gjøre gater enda vanskeligere å gjette på. Her er et lite forsøk…

3 Comments on “Hvor i Oslo 158

  1. Vi er i Nedre Slottsgate og ser mot Festningen. Utrolig hvor mye du har klart å klemme inn på dette bildet. Hilsen Rolf, Kari og Sidsel

Leave a Reply

