Hvor i Oslo 156

Jasså, dere trodde jeg hadde sluttet med dette? Men det har jeg ikke, i hvert fall ikke helt. Men dere er kanskje litt rustne nå, etter en lang pause…
Vel det får vi snart vite.

4 Comments on “Hvor i Oslo 156

  1. puh, familiens ære er reddet🙂 selv om det ikke gikk så bra i Færdern, bare en 5. plass da gitt ……

  2. Åse hasn’t a clue og Jon er på Færdern, så forsvar av familiens ære får vente.

    • Jon er tilbake fra Færdern. Gikk ikke så bra der denne gangen så får prøve meg her istedenfor. Dette tror jeg at jeg har sett når jeg går oppover Uranienborgveien og ser oppover Uranienborg Terrasse. Det hvite huset i bakgrunnen tror jeg kanskje er den gamle villaen til Odd Nerdrum.

      • Om det ikke gikk bra i Færdern, så gikk det i alle fall bra her. Korrekt, som vanlig.

Leave a Reply

