Hvilket bilmerke 30

Jeg oppdaget denne bilen da jeg var i Moseldalen i Tyskland denne uken. Og da, kjære bilvenner, spør jeg atter; hvilket bilmerke er dette?
Jon, du er bare helt utrolig! Dette er en Marlin, bygget på et chassis fra en MGB av et lite firma i England. Virket litt primitiv og ikke i helt god stand. Skrapte når føreren giret både forover og bakover, stygt dashbord.

5 Comments on “Hvilket bilmerke 30

  1. Beklager at jeg ikke var med her, pc trøbbel siste tid. Uskjønn bil er det i alle fall.

  2. For meg synes det som om noen har likt en Alfa Romeo 1750 veldig godt og tenkt at de skulle lage en moderne utgave. Bekager!
    Dette kan minne om en engelsk “Kit Car”. Selv ikke en Panter fra 60tallet er så ugasiøs. Blanding av Super Seven og NGZ. Nei nå vil jeg ikke mer!

  3. Jeg syntes også sjåføren lignet litt på Raymond Turbo GT…..
    Men bilen til Raymond er helt klart penere enn denne saken her. Ser ut som om den er laget hjemme i garasjen av en som først tenkte å bygge seg en båt og så ombestemte seg og bygget en bil istedenfor. Når det gjelder merket tipper jeg at det er en Marlin av et eller annet slag.

  4. Bilens merke kjenner jeg ikke, men sjåføren synes å være av merket Raymond Turbo GT…?

Leave a Reply

