Ferietur!

Søndag drar jeg til Moseldalen for å tilbinge noen dager der med mine gamle CISV-venner. Jeg tar fly, selv om jeg opprinnelig hadde ønsket å bruke MGen. Men i slutten av juni drar jeg igjen nordover til Røst og Lundefestivalen med MGen. Jeg gleder meg allerede.
Aktiviteten her på webben min preges naturlig nok av dette, og det blir lite stoff i en periode. God sommer så lenge!

Holidays. I am going to the Mosel valley in Germany on Sunday to meet with many good, old CISV-friends. Therefore, there will not be much activity here for a period of time. Meanwhile, have a nice summer!

4 Comments on “Ferietur!

  1. God sommer til deg, Raymond, og takk for mange flotte bilder og videosnutter. Gode hilsener Bente og Jarl.

  2. Hva med hele kjøreturen fra Oslo til Røst da??? DET måtte jo bli en kjempevideo vel….
    Raymond i Oslo – Røst ; minutt for minutt – følg hele reisen LIVE!!!

  3. Ha en riktig god tur Raymond – kanskje vi får en ny kategori snart?? Så ønsker jeg deg en riktig god sommer – selv om vi kanskje både sees og snakkes etc…..

    • Når jeg drar til Røst i juni, skal jeg forsøke å legge ut korte videosnutter fra reisa.

Leave a Reply

