Some changes and a new site

Jeg hadde ikke en gang hørt om Pinterest før Martin fortalte meg om det for noen dager siden. Det er visst det det nye store in-stedet på nettet. Jeg fant det interessant, og har startet opp mitt eget sted. Men, la meg understreke at jeg bare er i startfasen og derfor bare har lagt ut en begrenset mengde fotografier.
Og, i hvert fall, foreløpig, legger jeg bare ut mine egne bilder. Jeg ser at noen andre har oppdaget dem allerede, og “pinnet” dem på sine egne sider. Jeg lurer litt på dette med fotorettighetene, og skal undersøke  dette etter hvert.
Dere ser også at jeg har endret “theme” for disse sidene. Hos WordPress kan du nemlig velge mellom mange lay-outer, og mest for forandringens skyld valgte jeg denne i går. Innholdet blir muligens det samme, men jeg skal se litt nærmere på det også. Trond Hovland er forøvrig den første som har “meldt seg på” som follower på min pinterestside. Jeg håper andre følger etter.
Du finner min Pinterestside her.

Pinterest. Martin told me about this new website on photography. I found it very interesting, and have just started my own page. It is a place where you can write about things that interest you, and pin down images about this from anywhere on the web. I don’t know about copyrights here, and I will stick to my own pictures. However, I see that some others have already pinned some of my pictures on their sites.
I also changed lay-out on these pages, most for the sake of renewing it. Like?*
You will find my Pinterest page here (with images you probably have seen before, but new ones will come up.

Leave a Reply

