Teapigs i Pilestredet

teapigsDa jeg gikk nedover Pilestredet i dag (mandag), oppdaget jeg et nytt serveringssted som het Habits. Men det som fikk meg til å stoppe opp, var at det sto at de hadde “teapigs”. Det var et nytt ord for meg, så jeg kikket inn. Der befant det seg en far og en datter fra Palestina, som drev den lille kafeen. De hadde stort utvalg i kaffe og te, men også mye annet. Jeg har visst sovet i timen, for dette har vært til stede i Norge i mange år. Les mer om teapigs her.
Habits finner du i Pilestredet 55, er føyer seg inn i rekken av små spisesteder rett ved Høgskolesenteret i Oslo.

3 Comments on “Teapigs i Pilestredet

  1. Fortell hva du synes når du har testet tegrisene. Gode produkter skal brukes, så de ikke blir borte!

    • Jeg fikk med en prøve, noe jeg aldri hadde kjøpt i utgangspunktet; pepperminte og lakris (!).
      Det var interessant, faktisk godt. Jeg fikk nok lyst til å forsøke flere smaker…

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 160 other followers

